Cytat

"Każda znajdująca się tu książka, każdy tom, posiadają własną duszę. I to zarówno duszę tego, kto daną książkę napisał, jak i dusze tych, którzy tę książkę przeczytali i tak mocno ją przeżyli, że zawładnęła ich wyobraźnią." Carlos Ruiz Zafón - "Cień wiatru"

Upadli - Lauren Kate







Tytuł: Upadli
Autor: Lauren Kate
Liczba stron: 480
Wydawnictwo:  Mag
Tłumaczenie:  Anna Studniarek-Więch



"Upadli" to jedna z tych książek, o której ciężko zapomnieć! Wżyna się w mózg i nie chce go opuścić. Historia niczym Romea i Julii intryguje, wzrusza oraz trzyma w napięciu. Lauren Kate stworzyła świetną historię o sile prawdziwej miłości.

"Upadli" jest tą książką, która długi czas czekała na półce, aż ją chwycę. Po przeczytaniu kilku pierwszych stron nie byłam przekonana co do niej. Akcja mnie nie zaciekawiła, a do tego te wielkie litery! W połowie lektury coś nagle się zmieniło. Wątek mnie pochłonął do końca i nie mogłam się oderwać. Gdy dobrnęłam do ostatniej strony, nie mogłam uwierzyć, że to już koniec, a ja nie mam kolejnego tomu pod ręką.


Sword & Cross to szkoła dla uczniów sprawiających same problemy. Lucy już pierwszego dnia po przybyciu do niej zwraca uwagę na tajemniczego oraz zdystansowanego Daniela, który nie chce mieć z nią nic wspólnego. Chłopak trzyma ją na dystans i unika, gdy tylko może, ale mimo tego wszystkiego Lucy z każdym dniem odkrywa skrawki swojej przeszłości, ich wspólnej przeszłości. Prócz Daniela pojawia się kolejny niezwykle przystojny bohater Cam, który zainteresował się Lucy i walczy o jej względy.

Mimo iż "Upadli" jest koleją pozycją, która sprawia wrażenie przerobionego "Zmierzchu", to ma w sobie wiele oryginalnych wątków i świeżych pomysłów, które zachęcają do poznania tej nowej części świata.

Najpewniej nie tylko ja już się spotkałam z Upadłymi Aniołami, ale jest to moja pierwsza książka z tymi pięknymi istotami w takim wydaniu. Odwieczna wojna panująca w tym świecie i klątwa rzucona na kochanków. On Upadły, który wybrał miłość do śmiertelniczki, ona dziewczyna, która odradza się co siedemnaście lat, by mogli się znów odnaleźć i na nowo w sobie zakochać. Razem przetrwali wieki i zakochiwali się w sobie od setek lat.

"Upadli" autorstwa Lauren Kate jest to książka, którą polecam wszystkim lubiącym fantastykę, romans, thriller, motyw reinkarnacji i oczywiście anioły. Ta cała mieszanka jest połączeniem idealnym tworzącym świetną historię.

Zaczytana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.